Algemene Ledenvergadering 5 oktober 2020

Op 28 maart jl. zouden we de Algemene Ledenvergadering houden in Zeist. Helaas kon dat vanwege de coronamaatregelen niet doorgaan. Het bestuur van de KBOV heeft afgelopen zaterdag 27 juni vergaderd en besloten om middels de mail een pro forma ALV te houden, waarbij een aantal verslagen aan de leden is voorgelegd, zodat het bestuur statutair aan haar verplichtingen voldoet. Daarbij wordt ook de bestuursverkiezing per mail gedaan zodat de bestuursleden die (her)benoemd worden formeel mee kunnen (blijven) besturen. De secretaris heeft alle leden een mail gestuurd. Wie de mail niet heeft ontvangen, gelieve dit te melden bij de secretaris.

Leden hebben twee weken de tijd om op de verslagen te reageren of bezwaar in te dienen tegen de voorgestelde benoemingen. Als er niet voor 14 juli 2020 gereageerd wordt, gaan we ervan uit dat men akkoord is met de verslagen en de benoemingen.

Een fysieke en digitale Algemene Ledenvergadering wordt gehouden op maandagavond 5 oktober vanaf 19.00 uur in Sport- en Cultuurcentrum De Camp, De Bosrand 15-17, 3931 AP Woudenberg. Leden kunnen naar De Camp komen of via Zoom digitaal mee vergaderen.

Een goede zomer toegewenst!

Dick Steenks
secretaris Koninklijke Bond van Oranjeverenigingen